تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات ورزشی دانش آموزی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان در مراسم آغاز این مسابقات در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس؛ هدف این المپیاد ورزشی را شناسایی استعدادهای دانش آموزی و فراهم کردن زمینه شرکت آنان درمسابقات داخلی و خارجی اعلام کرد.
محمد بهشتی گفت: این مسابقات در 14 رشته ورزشی از جمله 'فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، کاراته، کشتی، ژیمناستیک و وزنه برداری' درسه مقطع تحصیلی پسران و دختران استان پیگیری می شود.
وی اضافه کرد: این مسابقات از امروز تا 25 اسفند درشهرهای مختلف استان گلستان (هر شهر یک یا چند رشته) برگزار می شود که در پایان از هر رشته (دختران و پسران)، یک تیم به مسابقات کشوری تابستان سال آینده اعزام می شود.
بهشتی گفت: مسابقات دانش آموزی استان گلستان امسال با شعار 'تدبیر، تلاش، توکل به خدا رمز موفقیت' برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، سیدصالح رفعتی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز گفت: امسال در مرحله استانی مسابقات دانش آموزی گلستان؛ این شهرستان در سه رشته فوتسال پسران و دختران، بسکتبال دختران و کاراته پسران و دختران میزبان است.
وی افزود: برای برگزاری این مسابقات، سه سالن ورزشی دانشگاه آزاد، تختی و خانه بسکتبال گنبدکاووس پیش بینی شده است.
این مراسم با اجرای برخی برنامه های فرهنگی، ورزشی و رژه تیم های شرکت کننده همراه بود.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و آموزش و پرورش آن 66 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا دبیرستان دارد.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات ورزشی دانش آموزی گلستان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..