تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگران بیمه‌نشده هم عیدی می‌گیرند

مدیر کل روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه حتی به کارگران بیمه‌نشده هم عیدی تعلق می‌گیرد، گفت: براساس آمار بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، حدود ۱۲ میلیون کارگر داریم.

به گزارش شمانیوز: اسماعیل ظریفی‌آزاد، مدیر کل روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره عیدی کارگران گفت: کارفرمایان باید عیدی کارگران را پرداخت کنند که براساس قانون مصوب شش اسفند سال ١٣٧٠ مجلس شورای اسلامی‌، میزان عیدی هر کارگر معادل ٦٠ روز مزد یا دو ماه حقوق اوست. به نوشته تسنیم،او افزود: قانون‌گذار برای این میزان سقفی را تعیین کرده است و کارفرمایان ملزم نیستند بیشتر از آن پرداخت کنند که این سقف معادل ٩٠ روز حداقل دستمزد است و با توجه به حداقل دستمزد امسال، سقف عیدی کارگران حدود دومیلیون‌و ٤٠٠ هزار تومان است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگران بیمه‌نشده هم عیدی می‌گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..