تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عفونت دهانه رحم، مراقبت های لازم

دچار زخم دهانه رحم بودم و زخم رو فریز کردم ولی همچنان دچار عفونت شدید هستم.

سوال:

باسلام. من 2سال پیش دچار زخم دهانه رحم بودم و زخم رو فریز کردم .ولی همچنان دچار عفونت شدید هستم وبا وجود خوردن قرص و استفاده از کرم واژینال اثری نداشته است.خاهشمندم منو راهنمایی کنید که چکار کنم درضمن من قبل از فریز کردن دهانه رحم از همسرم جداشدم. نمیدونم هنوز مشکلی وجود داره یانه؟

جواب:

عفونت با توجه به علت باید درمان شود. باید به متخصص زنان مراجعه شود تا نوع عفونت تشخیص داده شود. اگر با توجه دریافت دوره کامل درمانی باز هم بیماری عود کرد باید علت آن بررسی شود. بیماری های نقص ایمنی مثل دیابت ، ایدز، هپاتیت ها، و غیره باید بررسی شوند. رعایت اصول بهداشتی لازم است. لباس زیر تان همیشه خشک و نخی باشد. شستشو فقط با آب باشد . از مواد شوینده استفاده نشود تا باکتری های مفید محیط از بین نروند. نشستن در لگن سرکه و آب گرم و یا آب نمک نیز مفید است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عفونت دهانه رحم، مراقبت های لازم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..