تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا

دونالد ترامپ برای نخستین بار پس از ریاست جمهوری در جمع سربازان و افسران نیروی دریایی آمریکا سخنرانی کرد.

فرادید| دونالد ترامپ برای نخستین بار پس از ریاست جمهوری در جمع سربازان و افسران نیروی دریایی آمریکا سخنرانی کرد.

به گزارش فرادید، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز پنج شنبه کاخ سفید را به مقصد شهر " نیوپورت" ویرجینیا ترک کرد تا در روی عرشه ناو هواپیمابر " یو اس اس جرالد فورد " و در جمع سربازان و افسران نیروی دریایی آمریکا سخنرانی کند. او در این سخنرانی وعده خود برای بازسازی و احیای ارتش آمریکا را تکرار کرد.

تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر/ ترامپ در ناو هواپیمابر ارتش امریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..