تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۲.۵ برابری اعزام زائران به عتبات عالیات در نوروز

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به استقبال گسترده علاقه‌مندان به زیارت عتبات عالیات در ایام نوروز گفت: از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین بیش از ۱۲۰ هزار نفر به عتبات عالیات اعزام می‌شوند که نسبت به ایام دیگر سال ۹۵ رشد ۲.۵ برابری صورت گرفته است.

به گزارش «شیعه نیوز»، محسن نظافتی درباره اعزامهای نوروزی به عتبات عالیات و آخرین جزئیات آن اظهار کرد: قرعه‌کشیها و ثبت‌نامها پایان یافته و دور جدید اعزامهای نوروزی عتبات از 24 اسفند ماه امسال  تا 15 فروردین ماه سال 96 انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: امسال برای اعزامهای نوروزی به عتبات عالیات  شاهد رشد 20 درصدی هستیم و حتی نسبت به روزهای دیگر سال 95 نیز ارتقای اعزامهای زائران به عتبات عالیات انجام گرفته است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در سفرهای پیش از ایام نوروز، روزانه 50 تا 60 کاروان زیارتی زیرنظر سازمان حج و زیارت به اعزام زائران مبادرت می‌کردند اما در ایام نوروز امسال شاهد رشد 2.5 برابری این اعزامها هستیم و روزانه نزدیک به 150 کاروان به عزیمت زائران می‌پردازند.

به گفته نظافتی، روزانه در طول ایام نوروز حدود 6 هزار نفراز زائران ثبت‌نام شده به عتبات عالیات اعزام می‌شوند که تعداد تکمیلی آن به 120 هزار نفر می‌رسد که نسبت به ایام دیگر سال و حتی سال گذشته شاهد رشد اعزامها خواهیم بود.

وی افزود: سفر به کاظمین و سامرا نیز در این دوره از عتبات نوروزی در دستور کار قرار دارد و فقط  تعداد بسیار محدودی کاروانها به دلیل درخواست خود متقاضیان سفر به سامرا را انجام نمی‌دهند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در عتبات نوروزی از تمامی ظرفیت خود استفاده کرده‌ایم، گفت: خوشبختانه توانستیم از تمامی امکانات برای رضایت مسافران بهره‌ بگیریم و امیدواریم شاهد سفر خوبی برای زائران باشیم.

نظافتی درباره افزایش قیمتها در ایام نوروز نیز اظهار کرد: افزایش قیمت خاصی در دستور کار نیست و تنها افزایش قیمتهایی که در داخل کشور شامل خدمات عمومی همچون هواپیمایی یا حمل و نقل جاده‌ای می‌شود بر این سفر نیز تاثیرگذار است در غیر اینصورت هیچ افزایش قیمتی نداریم.

وی  به علاقمندانی که قصد سفر به عتبات عالیات در تمامی ایام سال را دارند توصیه کرد که به هیچ عنوان از کاروانهای آزاد استفاده نکنند چرا که این کاروانها دارای پیوست امنیتی، بیمه، خدمات پزشکی و ... نیستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۲.۵ برابری اعزام زائران به عتبات عالیات در نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..