تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادگاه تونس علیه دیکتاتور سابق حکم صادر کرد

دادگاهی در تونس «زین‌العابدین بن علی» دیکتاتور سابق این کشور را به اتهام فساد به ۶ سال حبس محکوم کرد.

به گزارش بولتن نیوز، «سفیان السلیطی» سخنگوی دادستانی کل تونس اعلام کرد که دایره جنایی دادگاه بدوی تونس احکامی را علیه 8 متهم از جمله بن علی و «عماد الطرابلسی» داماد وی در قضیه معروف به «حفلات ماریا کاری» صادر کرد.

بنابر این گزارش تخلفاتی در دو کنسرتی که خواننده مشهور آمریکایی در سال 2006 در تونس برگزار کرد، صورت گرفته است و به جای آنکه پول‌های جمع‌ شده از این کنسرت به حساب صندوق همبستگی ملی واریز شود به حساب دیگری واریز شده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از سخنگوی دادستانی کل تونس گزارش داد که دادگاه برای همه متهمان این پرونده حبس 6 ساله صادر کرده و داماد بن علی را به 5 سال حبس اضافی (در مجموع 11 سال حبس) محکوم کرد.

زین‌العابدین بن علی دیکتاتور سابق تونس به دنبال انقلاب سال 2011 که به انقلاب یاسمین معروف شد از کشور خارج شد و به عربستان متواری گشت و تا کنون در این کشور باقی مانده است.

وی در پرونده سرکوب خونین انقلابیون که به کشته شدن بیش از 300 نفر منجر شد به حبس ابد محکوم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادگاه تونس علیه دیکتاتور سابق حکم صادر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..