تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۸۰ اثر پویانمایی در تبریز نمایش داده می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: 480 اثر جشنواره بین‌المللی پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در مجتمع تبریز نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، هادی یوسف‌زاده، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، امروز گفت: 480 اثر جشنواره بین‌المللی پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در مجتمع تبریز همزمان با سراسر کشور نمایش داده می‌شود.
وی با بیان اینکه نمایش فیلم‌های جشنواره پویانمایی در استان آذربایجان‌شرقی داوری نمی‌شود، خاطرنشان کرد: داوری آثار در کانون پرورش فکری تهران انجام و اکران آثار جشنواره در تبریز نیز از ۱۵ تا ۱۹ اسفند خواهد بود.
یوسف زاده ادامه داد: در کانون پرورشی استان، فیلم‌های بخش مسابقه ایران، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در پنج روز برگزاری جشنواره، صبح‌ها ویژه مدارس و بعد از ظهرها ویژه دانشجویان و خانواده‌ها نمایش داده می‌شود.
وی هدف از نمایش فیلم‌های جشنواره پویانمایی در کانون پرورش فکری استان را حمایت از تولید و اکران فیلم‌های کودک و نمایش فیلم‌های دیگر تهیه کنندگان سینما عنوان کرد.
یوسف‌زاده اظهار کرد: نمایش انیمیشن‌های جشنواره کشوری پویانمایی صبح ها مخصوص دانش آموزان بوده و از ساعت ۹:۳۰ اکران می شود و اکران بعد از ظهرها هم مخصوص هنرجویان و علاقه مندان به هنر پویا نمایی و از ساعت ۱۵  تا ۱۷ است.
وی با اشاره به محل نمایش آثار جشنواره گفت: این اثار سالن نمایش مجتمع  کانون پرورش فکری استان واقع در چهارراه لاله، خیابان لاله، بلوار فروردین، مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی نمایش داده می‌شود.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: علاقه‌مندان برای انجام هماهنگی و اطلاعات بیشتر می‌توانند با روابط عمومی کانون پرورش فکری استان به شماره ۳۴۴۱۲۹۸۱ تماس بگیرند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۸۰ اثر پویانمایی در تبریز نمایش داده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..