تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی وضعیت روستوفی‌ها پیش از بازی با منچستر

مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف با آماری که در این فصل از لیگ برتر روسیه ثبت کرده، جزو امیدهای اصلی تیمش برای بازی با منچستریونایتد است.

به گزارش مشرق، تیم روستوف در دیدار هفته هجدهم لیگ برتر روسیه شب گذشته (جمعه) مقابل تومسک به پیروزی پرگل 6 بر صفر رسید که سردار آزمون، مهاجم ایرانی این تیم با به ثمر رساندن دو گل و یک پاس گل بهترین بازیکن تیمش بود.

آمار این فصل بازیکنان روستوف تا هفته هجدهم نشان‌دهنده این است که سردار آزمون دومین بازیکن برتر تیمش بوده است، مهاجم جوان ایرانی که موفق شده در 15 بازی چهار گل به ثمر برساند و دو بار هم به هم‌تیمی‌های خود پاس گل داده است. این آمار آزمون در حالی در لیگ ثبت شده که او در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا هم جزو بازیکنان تأثیرگذار تیمش بوده است.

آزمون با گلزنی مقابل اندرلخت بلژیک و آژاکس هلند در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی به اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ تأثیر زیادی در موفقیت‌های این فصل روستوف داشته است. این مهاجم جوان ایرانی در بازی مقابل PSV آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا هم یک پاس گل داد. آزمون پس از حضور روستوف در لیگ اروپا هم موفق شد در بازی رفت اسپارتا پراگ چک یک گل برای تیمش به ثمر برساند.

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی روستوف هم که در نیم فصل به صورت قرضی راهی آنژی ماخاچ قلعه شد، با به ثمر رساندن یک گل در لیگ برتر روسیه دهمین بازیکن تأثیرگذار تیمش است.

آمار بازیکنان روستوف تا هفته هجدهم لیگ برتر روسیه در فصل 17-2016 به شرح زیر است:

1- دمیتری پولوز، 14 بازی، 4 گل، 5 پاس گل
2- سردار آزمون، 15 بازی، 4 گل، 2 پاس گل
3- الکساندر اروخین، 13 بازی، 4 گل، یک پاس گل
4- الکساندر بخاروف، 10 بازی، 3 گل، 2 پاس گل
5- الکساندر گاتسکان، 13 بازی، 2 گل، یک پاس گل
6- مارکو دویچ، 9 بازی، 2 گل
7- ایوان نووسلتسو، 10 بازی، 2 گل
8- سزار ناواس، 13 بازی، یک گل، دو پاس گل
9- آندری پریپلیتا، 11 بازی، یک گل، یک پاس گل
10- سعید عزت‌اللهی، 10 بازی، یک گل
11- کریستین نوبوآ، 14 بازی، یک گل

به گزارش تسنیم، با توجه به آمار ثبت شده از بازیکنان روستوف و درخشش سردار آزمون در بازی‌های مهم این فصل تیمش در لیگ قهرمانان اروپا، این بازیکن می‌تواند در بازی مقابل منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا هم جزو بازیکنان تأثیرگذار تیمش باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی وضعیت روستوفی‌ها پیش از بازی با منچستر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..