تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار در نيروگاه برق علي‌آباد

فرماندار علي‌آباد كتول در استان گلستان از وقوع آتش‌سوزي در نيروگاه برق شهرستان علي‌آباد كتول خبر داد.

به گزارش اعتماد، او گفت كه نيروگاه برق اين شهرستان كه پيش از ظهر ديروز جمعه به علت انفجار و آتش‌سوزي در ايستگاه تعديل گاز از مدار توليد خارج شده بود، با تلاش نيروهاي ذيربط و از طريق سوخت جايگزين نفت و گاز مجددا در مدار قرار گرفت.

احمد تجري‌مفرد گفت: علت اصلي و دقيق حادثه در دست بررسي است اما شواهد اوليه بيانگر آن است كه ايستگاه تعديل گاز نيروگاه علي‌آباد بعد از سرويس‌دهي صبح ديروز آتش گرفته است. فرماندار علي‌آباد عنوان كرد در اين حادثه ٩ نفر مصدوم شدند كه ٥ نفر پس از مداواي اوليه از بيمارستان ترخيص شده‌اند اما چهار نفر ديگر كه سوختگي سطحي دارند تحت درمان هستند و از اين ناحيه جاي نگراني خاصي وجود ندارد.

فرماندار علي‌آباد بيان داشت: سوخت اصلي نيروگاه علي‌آباد گاز است كه به علت حادثه ديروز و اختلال در روند گازرساني و براي جلوگيري از متوقف شدن كار توليد برق، سوخت گازوييل به عنوان جايگزين وارد چرخه مصرف شد و نيروگاه مجددا در مدار توليد قرار گرفت.

تجري‌مفرد خاطرنشان كرد: با مهار آتش و قرار گرفتن نيروگاه در مدار توليد و نيز تحت درمان قرار گرفتن مصدومان حادثه هم‌اكنون اوضاع تحت كنترل است و جاي نگراني وجود ندارد. نيروگاه علي‌آباد گلستان با يك هزار مگاوات توان توليد، اصلي‌ترين مركز توليد برق استان گلستان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار در نيروگاه برق علي‌آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..