تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3000 لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان فردیس کشف شد

سرهنگ محمد کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق فراورده‌های نفتی و هدررفت سرمایه‌های ملی ماموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس تعداد 2 دستگاه مینی‌بوس و کامیونت را که اقدام به قاچاق فراورده‌های نفتی می‌کردند، را شناسایی و اقدام به توقیف آن‌ها کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با بیان اینکه ماموران انتظامی بعد از توقیف این 2 دستگاه به بازرسی آن مشغول شدند، ادامه داد: ماموران در بازدید از این 2 دستگاه خودرو، متوجه جاسازی مخزن سوخت در انتهای این دستگاه‌ها شدند که به وسیله آن سوخت قاچاق می‌کردند.

وی اضافه کرد: در این راستا مقدار 3 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و 2 نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3000 لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان فردیس کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..