تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئول بمب‌گذاری داعش در نینوا، به هلاکت رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات نیوز، در پی حمله هوایی ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا در کرانه راست شهر موصل، مسئول بمب‌گذاری گروه تروریستی داعش در نینوا به هلاکت رسید.

واحد رسانه‌ای ستاد تبلیغات جنگ عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی اداره اطلاعات نظامی، جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی یک حمله هوایی در جاده العریبی - الإصلاح الزراعی در کرانه راست شهر موصل انجام دادند که در پی این حمله یک خودرو منهدم شد.

بر اساس این گزارش، ابوحمزه المغربی مسئول بمب‌گذاری داعش در نینوا و راننده وی به نام ابوضیاء المهاجر که سوار بر این خودرو بودند، به هلاکت رسیدند.

حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق روز یکشنبه یکم اسفندماه آغاز عملیات آزادسازی کرانه راست شهر موصل را اعلام کرد.

نیروهای عراقی از آغاز این عملیات تاکنون، روستاهای زیادی را از چنگ گروه تروریستی داعش آزاد کردند.

در عملیات آزادسازی کرانه راست موصل، هزاران نفر از نیروهای مشترک عراقی با پشتیبانی بالگردهای نظامی و واحدهای توپخانه شرکت دارند.

نیروهای عراقی 24 ژانویه گذشته (5 بهمن) کرانه چپ شهر موصل را به طور کامل از چنگ تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

عملیات آزادسازی نینوا از 26 مهر ماه آغاز شده است و از آن زمان تاکنون نیروهای عراقی اعم از نیروهای ارتش، پلیس فدرال و داوطلب مردمی و پیشمرگه صدها کیلومترمربع و ده‌ها محله در استان نینوا را از چنگ تروریست‌های داعشی آزاد کرده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئول بمب‌گذاری داعش در نینوا، به هلاکت رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..