تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاداش برای بازیکنان استقلال/پرسپولیسی ها هم می خواهند

هیات مدیره استقلال برای شکست التعاون عربستان پاداش ویژه ای در نظر گرفته است.

در شرایطی که حسن زمانی، پندار توفیقی و سیدرضا افتخاری در سفر به عمان استقلالی ها را همراهی می کردند، بعد از برتری آبی پوشان مقابل التعاون عربستان قرار شد پاداش ویژه ای برای بازیکنان در نظر بگیرند.

حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال با تایید این خبر گفته است: مبلغ این پاداش با نظر منصوریان مشخص می شود.

پرسپولیسی ها هم پاداش می خواهند

پرسپولیسی ها در قرارداد خود، بندی دارند با این عنوان که کسب هر برد در لیگ قهرمانان آسیا 2017، پاداش جداگانه ای برای شان خواهد داشت. البته یکی از مدیران باشگاه، هفته قبل مصاحبه ای انجام داد و صراحتا عنوان کرد، این پاداش، رقم ویژه نسبت به سایر بردهای تیم ندارد اما بازیکنان معتقدند آن چه در قراردادشان وجود دارد، تاکید می کند که برد بین المللی، دو برابر بیشتر از برد در بازی های داخلی، پاداش در پی دارد و حالا بازیکنان در انتظار عملی شدن آن وعده ها هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاداش برای بازیکنان استقلال/پرسپولیسی ها هم می خواهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..