تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای اردوغان درباره جاسوس بودن خبرنگار «دی ولت» را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو آلمان، وزارت امور خارجه آلمان با انتشار بیانیه ای اظهارات «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه مبنی بر جاسوس بودن خبرنگار بازداشت شده روزنامه دی ولت در این کشور را تکذیب کرد. 

در بیانیه وزارت خارجه آلمان آمده است: طرح ادعای جاسوسی علیه خبرنگار بازداشت شده به هیچ وجه صحیح نبوده و مغایر قوانین بین المللی و آزادی بیان است. 

گفتنی است احزاب مختلف آلمان در واکنش به بازداشت «دنیز یوجل» خبرنگار ترکیه ای  روزنامه آلمانی دی ولت توسط دولت ترکیه، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان را برای ایستادگی در برابر رجب طیب اردوغان تحت فشار فزاینده ای قرار داده اند.

لازم به ذکر است که دنیز یوجل نخستین شهروند آلمانی است که ماه گذشته در پی سرکوب گسترده رسانه ها توسط دولت اردوغان، در شهر استانبول بازداشت و روانه زندان شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای اردوغان درباره جاسوس بودن خبرنگار «دی ولت» را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..