تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان در گیوی برگزار شد

ساعت: 10:17 منتشر شده در مورخ: 1395/12/14 شناسه خبر: 1054079

نمایشگاه جشنواره ی جابربن حیان با برپایی طرح های فرهنگی - علمی دانش آموزان در تمامی مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، با توجه به اهمیت تحقیق و پژوهش در یادگیری مطالب و دستیابی به اصول علمی باید کلاس درس را طوری سازماندهی کرد که مبنای تمام فعالیت های دانش آموزان مشارکت و فعالیت آنان باشد؛ از این سو فعالیت علمی و فرهنگی بین دانش آموزان بی شک آنها را در رسیدن به اهداف والای آینده یاری خواهد کرد.

در همین راستا و با توجه به نقش با اهمیت پژوهش و تحقیق؛ نمایشگاه جشنواره ی جابربن حیان با برپایی طرح های فرهنگی - علمی دانش آموزان کوثری در تمامی مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار شد.

غزنوی، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوثر در بازدید از این جشنواره گفت: با توجه به این که سنگ بنای هر فعالیتی اگر در دوره ابتدایی گذاشته شود در بزرگسالی به موفقیت بیش تری دست می یابد پس خوب است که ما از همین دوران ابتدایی کودکان خود را به پژوهش و مطالعه عادت بدهیم تا در بزرگسالی دانشمندانی توانا داشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر طرح بسیار خوبی به نام پروژه علمی جابربن حیان در مقطع ابتدایی آغاز شده است که نتایج خیلی خوبی داشت و امسال گستره ی بیش تری دارد و امید است که بهتر و کامل تر اجرا شود.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوثر افزود: پروژه های مربوط به طرح جابربن حیان در چهار سطح مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری انجام می شود و مختص دوره های اول تا ششم ابتدائی است و دانش اموزان می توانند از پایه های مختلف با یکدیگر هم گروه شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان در گیوی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..