تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت بیش از 3 هزار شرکت دانش بنیان در کشور/ واریز 600 میلیارد تومان توسط صندوق توسعه ملی

فعالیت بیش از 3 هزار شرکت دانش بنیان در کشور/ واریز 600 میلیارد تومان توسط صندوق توسعه ملیحاج مومنی مشاور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی درگفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خدمات ارائه شده  به شرکتهای دانش بنیان اظهار داشت: صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای ارتقای کیفیت سطح علم و فناوری کشور تسهیلات خوبی به شرکت دانش بنیان نوپا ارائه می‌دهد و حمایت همه جانبه مالی و تجهیزاتی از آنها به عمل می‌آورد. 

وی بیان کرد: بیش از 3 هزار شرکت دانش بنیان طراحی‌شان به تایید تصویب این صندوق رسیده و از خدمات و تسهیلات خوبی استفاده می‌کنند. 

حاج مومنی ادامه داد: در صندوق نوآوری و شکوفایی شرکتهای دانش بنیان به سه دسته نوپا، تولیدی و صنعتی مشمول خدمات و تسهیلات می‌شوند و خوشبختانه این صندوق در سال 95 تمامی تمهیداتی را که نسبت به شرکتهای دانش بنیان را داشته به طور کامل اجرا کرده است. 

وی عنوان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در طول چند سال گذشته بهترین تسهیلات را به شرکتهای نوپا و استارت آپهای دانشگاهی ارائه کرده و این مساله به خاطر برنامه ریزی های خوب دولت تدبیر امید است. 

حاج مومنی تاکید کرد: صندوق توسعه ملی که رقم 600 میلیارد تومانی که اعتبار این صندوق با هزار و 400 میلیارد تومان است و بر طبق قرار تا پایان سال 95 یک رقم 600 میلیاردی تومانی دیگر نیز واریز می‌شود. 

وی گفت: به طور کلی اعتبار این صندوق حدود هزار و 400 میلیارد تومان است که فاصله زیادی تا مبلغ 3 هزار میلیارد تومانی دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت بیش از 3 هزار شرکت دانش بنیان در کشور/ واریز 600 میلیارد تومان توسط صندوق توسعه ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..