تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی عملکرد نمایندگان ایران در آسیا

کد خبر: ۴۹۰۹۹۵

۶۷۳  بازدید

نمایندگان ایران، چین، ژاپن و عربستان، در دو هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، بهتر از دیگر نمایندگان دیگر کشورها ظاهر شدند.

ایسنا: هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته برگزار شد و در این هفته نمایندگان ایرانی با سه پیروزی تواستند علمکرد خوبی را از خود به جای بگذارند. علاوه بر نمایندگان ایران، نمایندگان چین، ژاپن و عربستان هم موفق بودند.

در یک بررسی آماری در دو هفته نخست، نمایندگان چین، ژاپن، ایران، چین، عربستان موفق‌تر از کشورهای دیگر بودند و امیدواری‌ها نسبت به موفقیت نمایندگان این کشورها در فصل جاری افزایش یافته است.

در این دو هفته نمایندگان استرالیا، امارات و ازبکستان ضعیف تر از سایر کشورها ظاهر شدند.

در ادامه این گزارش عملکرد نمایندگان همه کشورهای حاضر در این مسابقات را مشاهده می کنید.

بررسی عملکرد نمایندگان ایران در آسیا نمایندگان ایران با این نتایج، تاکنون امیدوار کننده ظاهر شده‌اند و جزو تیم‌های برتر تا پایان دو هفته نخست بوده‌اند.

در جدول بعد عملکرد نمایندگان تمامی کشورهای آسیایی ارائه شده است:

 بررسی عملکرد نمایندگان ایران در آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی عملکرد نمایندگان ایران در آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..