تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلعه نویی شیوه‌اش را تغییر داد

کد خبر: ۴۹۰۹۹۰

۸۱۱  بازدید

شاگردان امیر قلعه‌نویی امروز (شنبه) ریکاوری می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: تیم تراکتورسازی که روز گذشته در خانه با نتیجه تساوی بدون گل مقابل سایپا متوقف شد، امروز (شنبه) ریکاوری می‌کند. تمرین شاگردان امیر قلعه‌نویی از ساعت 12 ظهر امروز در کمپ اختصاصی باشگاه تراکتورسازی آغاز می‌شود.

همه بازیکنان تراکتورسازی در تمرین امروز این تیم حاضر خواهند بود. این در حالی است امیر قلعه‌نویی همیشه روز پس از بازی، بازیکنانی که بازی کردند را به سالن وزنه می‌فرستند، اما این‌بار از همه بازیکنان خواسته که در زمین چمن حاضر شده و ریکاوری کنند.

همچنین محمد ایران‌پوریان و کرار جاسم که در دیدار تراکتورسازی - سایپا کارت زرد گرفتند، سه کارته شدند و دیدار روز جمعه تیمشان مقابل فولاد خوزستان را از دست دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلعه نویی شیوه‌اش را تغییر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..