تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف صادرات چرم در سال 96!!!

دبیر اتحادیه صادرکنندگان سالامبور و چرم با اشاره به ارجاع دوباره بررسی عوارض صادراتی این صنعت از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت صنعت، گفت: دولت باید تا پایان سال، عوارض صادراتی را تعیین تکلیف کند در غیر این صورت، احتمال توقف صادرات در سال 96 وجود دارد.

دولت تا پایان سال عوارض صادراتی را تعیین تکلیف کند

سعید شادکام دبیر اتحادیه صادرکنندگان سالامبور و چرم با اشاره به تاخیر وزارت صنعت با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف نهایی عوارض صادرات پوست و سالامبور از سوی دولتبرای سال آینده گفت: بر طبق قانون هر سال باید 5 درصد عوارض صادراتی افزایش یابد، اما وضع عوارض تا کنون سبب کاهش شدید واردات شده است و ادامه روند فعلی، منجر به توقف و کاهش شدید صادرات سالامبور و چرم خواهد شد.

دبیر اتحادیه صادرکنندگان چرم و سالامبور افزود: علیرغم نامه ای که اتحادیه صادرکنندگان سالامبور و چرم به معاون اول رئیس جمهور ارسال شده، موضوع برای بررسی بیشتر به وزارت صنعت دوباره ارجاع شده است؛ این در حالی است که به نظر می رسد تا پایان سال، دولت باید تصمیمات جدی بر روی عوارض صادراتی سالامبور و چرم لحاظ کند تا کاهش صادرات بیش از این ادامه نیابد.

وی تصریح کرد: دولت باید اظهارنظر مشخصی در این رابطه داشته باشد، چراکه اکنون تولیدکنندگان و صادرکنندگان به شدت متضرر شده اند و متاسفانه علیرغم تاکید دولت بر افزایش صادرات غیرنفتی، اتخاذ چنین تصمیماتی منجر به این شده تا علاوه بر اینکه صادرات کاهش یافته، این صنعت هم در حال از بین رفتن باشد. بنابراین اخذ عوارض و افزایش آن طبق قانون، ظلم دوباره به صادرات و صادرکنندگان است.

منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف صادرات چرم در سال 96!!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..