تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش بیت کوین از یک اونس طلا بالاتر رفت

برای اولین بار در تاریخ ارز دیجیتالی، ارزش یک بیت کوین از یک اونس طلا بیشتر شد.

بیت کوین یا شناخته‌شده‌ترین پول رمزنگاری‌شده، یک ارز دیجیتالی است که ابتدا با ارزشی ناچیز در تبادلات مالی وارد شد؛ اما با گذشت زمان، ارزش آن روندی رو به افزایش طی کرد. پول رمزنگاری‌شده یا همان بیت کوین قابلیت انتقال سریع هر مبلغی را در سراسر جهان بدون نیاز به کسر کارمزد دارد؛ چراکه سیستم بیت کوین به‌گونه‌ای است که یک نهاد مرکزی بر تراکنش‌ها نظارت ندارد.

حال ارزش این ارز دیجیتالی برای اولین بار، نسبت به یک اونس طلا افزایش یافته است. این تغییر در ادامه‌ی روند افزایش مداوم ارزش بیت کوین انجام شده که البته این ارز دیجیتالی در طول دو سال گذشته شاهد افت ارزش بوده است. در حال حاضر ارزش یک بیت کوین ۱۲۳۸ دلار است که قیمت یک اونس طلا از این رقم کمتر گزارش شده است. البته ارزش بیت کوین و طلا طی چند ماه گذشته روند افزایشی داشته، اما افزایش ارزش بیت کوین به دلیل تأیید آن توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالت متحده آمریکا در ماه جاری است.

ارزش بیت کوین

هنوز مشخص نیست که این ارزش بیت کوین ثابت خواهد ماند یا خیر. در طول چند سال اخیر ارزش بیت کوین یک دوره روند نزولی داشت که از اوایل سال ۲۰۱۴ شروع شد و تا اکتبر ۲۰۱۵ ادامه داشت. بزرگ‌ترین تغییرات بیت‌ کوین در ژانویه ۲۰۱۶ شروع شد و تا ژانویه سال جاری همچنان ارزش خود را حفظ کرد. 

حال بیت کوین ۱۲۳۸.۱۱ دلار و یک انس طلا ۱۲۳۷.۷۳ دلار ارزش دارد که این تغییرات خبر خوبی برای کاربران ارز دیجیتالی مذکور به شمار می‌رود. امروزه بیت کوین توسط کمپانی‌های بزرگی از جمله مایکروسافت، دل و ارائه‌دهندگان سرویس وی‌پی‌ان مورد استفاده قرار می‌گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش بیت کوین از یک اونس طلا بالاتر رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..