تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مادر و فرزند پس از 33 سال+ عکس

به گزارش خبرنگار  حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ممکن است تاکنون ماجراهای بسیاری از دیدار فرزند گم شده پس از سال ها با خانواده اش شنیده باشید، اما این بار مادر و فرزند تایلندی پس از 33 سال از طریق فضای مجازی یکدیگر را پیدا کرده و با هم دیدار کردند.

"وباوادا تیسورن" با سپردن حضانت پسر سه ساله اش به همسر، از وی جدا شد و تنها چند بار در زمان های معین با او دیدار و چند ساعتی را با او سپری کرد، اما پس از اینکه به دنبال کار رفت، دیگر فرصت ملاقات با پسرش را نداشت. 

این خانم پس از سی سال جدائی از فرزندش، نام پسرش را در فیس بوک جست و جو کرد و وی را یافت.

بلافاصله اطلاعاتی از خود به پسرش داد تا او باور کند که این خانم، مادر اوست. با هم قرار ملاقات گذاشتند و در ایستگاه اتوبوس با هم دیدار کردند.

دیدار مادر و فرزند پس از 33 سال+ عکس/////ویژه جمعه

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مادر و فرزند پس از 33 سال+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..