تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف ۲ لنج صیادی متعلق به کشور امارات در آب‌های جزیره کیش/ کشف یک تن صید غیرمجاز

توقیف ۲ لنج صیادی متعلق به کشور امارات در آب‌های جزیره کیش/ کشف یک تن صید غیرمجاز

جامعه > قضایی - میزان نوشت: دادستان عمومی و انقلاب جزیره کیش از توقیف دو فروند لنج صیادی متعلق به کشور امارات خبرداد و گفت: 9 نفر از خدمه این لنج دستگیر شدند.

توقیف لنج صیادیمحمد عباسی دادستان جزیره کیش از توقیف 2 فروند لنج صیادی متعلق به كشور امارات كه در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران به صید غیرمجاز اقدام کرده بودند، خبر داد.

وی با بیان اینکه این دو فروند لنج توسط مأمورین در یابانی جزیره كیش توقیف شد، تصریح کرد: در راستای توقیف این دو لنج حدودأ یك تن ماهی صید شده كشف و ضبط شد.

دادستان جزیره کیش خاطرنشان کرد: همچنین 9 نفر از خدمه این 2 لنج که تبعه خارجی هستند نیز دستگیر شدند.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف ۲ لنج صیادی متعلق به کشور امارات در آب‌های جزیره کیش/ کشف یک تن صید غیرمجاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..