تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Xperia XZ Premium بهترین گوشی جدید شد

کد خبر: ۴۹۰۹۱۸

۴۴  بازدید

برنده شدن Sony Xperia XZ Premium به عنوان بهترین گوشی جدید در کنفرانس MWC 2017 بسیاری را شگفت‌زده کرد. با توجه به این‌که این شرکت ژاپنی تغییرات ظاهری چندانی را برای این گوشی در نظر نگرفته و حتی مجبور شده بود برای بعضی از بازارهایش قابلیت‌هایی از گوشی را غیر فعال کند ولی باز هم Xperia XZ پریمیوم توانست جایزه بهترین گوشی را بدست آورد.

مجله دیجی کالا - بیتا مرزبان: برنده شدن Sony Xperia XZ Premium به عنوان بهترین گوشی جدید در کنفرانس MWC 2017 بسیاری را شگفت‌زده کرد. با توجه به این‌که این شرکت ژاپنی تغییرات ظاهری چندانی را برای این گوشی در نظر نگرفته و حتی مجبور شده بود برای بعضی از بازارهایش قابلیت‌هایی از گوشی را غیر فعال کند ولی باز هم Xperia XZ پریمیوم توانست جایزه بهترین گوشی را بدست آورد.

 سونی Xperia XZ Premium جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید را از آن خود کرد

در کنفرانس MWC تنها گوشی پرچم‌داری که با پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون ۸۳۵ معرفی شد، سونی Xperia XZ پرمیوم بود. دومین گوشی ۴k که توسط سونی عرضه می‌شود.

استفاده از چنین پردازنده قدرتمندی مشکلاتی را هم در پی خواهد داشت از جمله این‌که این گوشی تا بهار ۲۰۱۷ راهی بازار نخواهد شد و دلیل آن هم استفاده هم زمان سامسونگ از این پردازنده در گوشی‌ Galaxy S8 است در حالی سامسونگ قصد دارد این گوشی را زودتر عرضه کند.

بهترین گوشی ۲۰۱۶ را سامسونگ برای Galaxy S7edge از آن خود کرده بود که در سال گذشته از پرفروش‌ترین گوشی‌ها بود.همچنین در سال ۲۰۱۶ به Galaxy S6 هم جایزه مشابهی در کنفرانس MWC تعلق گرفت.

ولی آیا Galaxy S8 جایزه سال بعد را می‌برد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Xperia XZ Premium بهترین گوشی جدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..