تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض دیابت بارداری، مشکلات مادر و جنین

دیابتی که در طی حاملگی به وجود می‌آید و به آن دیابت بارداری گفته می‌شود برای مادران آینده و نوزاد آنها خطراتی را به همراه دارد.
تیمی از محققان فرانسوی به آنالیز اطلاعات مربوط به بیش از ۷۰۰ هزار تولد در فرانسه پرداختند که در سال ۲۰۱۲ پس از ۲۸ هفته حاملگی انجام شده بود.
مادران مبتلا به دیابت بارداری در مقایسه با دیگر مادران، ۳۰ درصد بیشتر به زایمان زودرس دچار می‌شدند. این مادران ۴۰ درصد بیشتر از دیگران مجبور به انجام سزارین می‌شدند و شانس ابتلای آنها به پره‌اکلامپسی یا اکلامپسی ۷۰ درصد بیشتر از بقیه بود. اکلامپسی به افزایش خطرناک فشار خون در دوران بارداری گفته می‌شود.
با این حال، خطرات ایجاد شده فقط متوجه مادران نبود. نوزادان مادران مبتلا به حاملگی بارداری ۸۰ درصد بیشتر از دیگر نوزادان به بزرگی بیش از حد در هنگام تولد دچار بودند. احتمال ابتلای آنها به مشکلات تنفسی ۱۰ درصد، احتمال آسیب در حین زایمان ۳۰ درصد و احتمال نقایص قلبی در این نوزادان ۳۰ درصد بیشتر بود.
به علاوه، به گفته مؤلفان این مطالعه، نوزادانی که پس از ۳۷ هفتگی از مادران دچار دیابت بارداری متولد می‌شدند، نسبت به دیگر نوزادان در معرض خطر بیشتر مرگ قرار داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض دیابت بارداری، مشکلات مادر و جنین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..