تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعفا به دلیل بحران مالی در اتحادیه عرب

دبیرکل اتحادیه عرب با استعفای 15 نفر از کارکنان این اتحادیه به علت تشدید بحران مالی موافقت کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»،  15 نفر از کارکنان اتحادیه عرب به علت بحرانی مالی که این اتحادیه با آن دست به گریبان است، استعفا کردند.

به گزارش روزنامه مصری « الشروق » اعلام کرد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب با استعفای 15 نفر از کارکنان این اتحادیه به علت بحران مالی موافقت کرده است.

این روزنامه افزود این استعفاها نخستین در نوع خود از زمان بازگشت مقر اتحادیه عرب از تونس به قاهره در سال 1989 است و علت آن به بحران مالی این اتحادیه باز می گردد.

روزنامه الشروق نوشت بیشتر استعفا‌دهندگان مصری به استثنای یک یمنی، یک عراقی و یک لبنانی هستند و علت استعفا اختلاف آنان با مدیریت و مسئولان اتحادیه عرب نیست؛ بلکه بحران مالی است که این اتحادیه از دوره نبیل العربی، دبیرکل سابق، با آن مواجه شد.

برخی از کشورهای عربی سهم مصوب خود را برای تامین بودجه اتحادیه عرب پرداخت نکردند و احمد ابوالغیط با سران برخی از کشورهای عربی تماس برقرار کرده و از آنان خواسته است به تعهدات شان در قبال بودجه این اتحادیه، که حدود 60 میلیون دلار است، پایبند باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعفا به دلیل بحران مالی در اتحادیه عرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..