تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش باران در 21 استان/ هوا سرد می شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در 21 استان کشور تا اواسط هفته شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

صراط: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در 21 استان کشور تا اواسط هفته شاهد بارش پراکنده باران هستیم.
بارش باران در کشورمحمد اصغری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اظهار داشت:تا اواسط هفته و روز سه شنبه در کشور شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود. این بارش ها اغلب به صورت بهاری و رگباری است. البته موج جدید بارشی که وارد کشور شده است در استان های جنوبی بارشی ندارد.

وی ادامه داد: برای استان های آذربایجان شرقی،غربی، کردستان، همدان، مرکزی،کرمانشاه، زنجان، لرستان، قزوین، کهگیلویه،چهارمحال، قم، اصفهان، فارس،یزد،تهران، سمنان، گلستان و مازندران بارش پراکنده پیش بینی می شود. هرچه به اواخر وقت امروز نزدیک شویم میزان بارش در کشور افزایش می یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: موج بارشی فردا به دو استان خراسان رضوی و جنوبی می رسد.

اصغری با بیان اینکه دیگر گرد وخاک در استان های جنوب غرب کشور نداریم، افزود: تا روز چهارشنبه شاهد کاهش دما و سرد شدن هوا در کشور خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش باران در 21 استان/ هوا سرد می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..