تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صبحت بخیر و رنگی/ برای اهداف و آرزوهات تلاش کن

سرما داره کم کم بساطش رو جمع میکنه و جاش رو به آفتاب و گرما و سرسبزی میده. چه خوبه که یک فصل دیگه رو با هم بودیم و توی برف و بارون زیبایی های زندگی رو پیدا کردیم...

از طرف همه بچه های بولتن نیوز، صبحت بخیر آدم رنگی. آخرین ماه سال ۹۵ رو میگذرونیم. سرما داره کم کم بساطش رو جمع میکنه و جاش رو به آفتاب و گرما و سرسبزی میده. چه خوبه که یک فصل دیگه رو با هم بودیم و توی برف و بارون زیبایی های زندگی رو پیدا کردیم. اگه برنامه ی خاصی برای امسال در نظر داشتید، هنوز دیر نشده، از همین امروز شروع کنید. هر روز ماه اسفند یک فرصت برای بهتر شدن هست!

صبحت بخیر ، این هدیه امروز ماست تا تو رو برای یه روز خوب همراهی کنیم.حسی که از این تصویر گرفتی رو تا شب همراه خودت نگه دار و به اطرافیان‌ات منتقل کن. برای اهداف و آرزوهات تلاش کن، هرچقدر مشکلاتی که سر راهت قرار میگیرن بزرگ باشن باز هم به اندازه هدف تو بزرگ و مهم نیستن :)
صبحت بخیر و رنگی/ برای اهداف و آرزوهات تلاش کن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صبحت بخیر و رنگی/ برای اهداف و آرزوهات تلاش کن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..