تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض عجیب کریمی‌قدوسی به محل دفن آیت‌الله هاشمی از تریبون نماز جمعه مشهد

«جواد کریمی‌قدوسی»، نماینده مشهد، دیروز سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد بود.

آفتاب‌‌نیوز : نماينده‌اي نزديک به جبهه پايداري که اين روزها ادعاهايش درباره وزارت خارجه و همچنين هاشمي‌رفسنجاني تکذيب مي‌شود؛ حالا مشابهت‌سازي تاريخي کرده است. او از تريبون نماز جمعه مشهد، مي‌گويد: «کساني که منشأ اصلي انحراف بودند بعد از فوتشان جايي دفن مي‌شوند که امام آنجا دفن شده است». هرچند او از کسي نام نبرده، ولي منظورش واضح‌تر از اين است که نياز به توضيح داشته باشد؛ مرحوم آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني. او همچنین تلویحا از علاقه اش به کاندیداتوری رئیسی رونمایی کرده است.

به گزارش شرق، بخش هایی از اظهارات او را بخوانید؛

*جالب است همان کساني که منشأ انحراف بودند، موقعي که از دنيا رفتند کنار ملجأ صاحب رسالت و انقلاب الهي اسلام ناب دفنشان کردند که مسلمانان هرکجا نام پيامبر را مي‌شنوند نام آنها را از خاطر نبرند، مي‌بينيد در کشور ما هم همين اتفاق افتاد و کساني که منشأ اصلي انحراف بودند بعد از فوتشان جايي دفن مي‌شوند که امام آنجا دفن شده است».

* اميدواريم به برکت اين شهر مقدس و ملجأ شريف امام رضا(ع) براي انتخابات سال آينده که نزديک اربعين انقلاب است يکي از مرداني که در اين شهر پرورش پيدا کرده و مورد عنايت است و اقبال عمومي هم به سمت اوست، موجي شبيه اول انقلاب براي يک تحول در انتخابات ٩٦ و انتخاب يک کابينه انقلابي رقم بخورد».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض عجیب کریمی‌قدوسی به محل دفن آیت‌الله هاشمی از تریبون نماز جمعه مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..