تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت مردمی از انیمیشن «نبرد خلیج‌فارس 2»

انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج‌فارس 2» با موضوع جنگ دریایی ایران و آمریکا که از هفته گذشته در مشهد مقدس روی پرده سینماها رفت، از این هفته در تهران هم به نمایش در می‌آید.

به گزارش مشرق، فرهاد عظیما، کارگردان «نبرد خلیج‌فارس 2» از استقبال قابل قبول از این اثر در مشهد خبر داد و گفت: این انیمیشن در تعداد انگشت‌شماری از سینماهای مشهد اکران شده که نسبت به اطلاع‌رسانی و تبلیغات صورت گرفته، استقبال خوبی صورت گرفته است.

وی همچنین از اکران «نبرد خلیج‌فارس 2» در تهران خبر داد و گفت: این اثر از حدود یک هفته دیگر در سینماهای تهران به نمایش درخواهد آمد.

عظیما درباره بازتاب‌های جدید این اثر در رسانه‌های غربی هم گفت: موج جدیدی از اخبار در رسانه‌های خارجی ازجمله در آسوشیتدپرس و چندین شبکه تلویزیونی آمریکایی ازجمله سی‌بی‌اس در واکنش به «نبرد خلیج‌فارس 2» منتشر شده است.

وی اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از مردم از شهرهای مختلف و حتی یکی از هموطنانمان در کشور انگلیس اقدام به هزینه برای خریداری بلیت‌های این انیمیشن کرده‌اند. در بخش تهیه بلیت «نبرد خلیج‌فارس 2» در سایت سینما تیکت هم برخی مردم نظر داده‌اند و از این اثر حمایت کرده‌اند. در شبکه‌های اجتماعی هم چنین جوی ایجاد شده است.

عظیما تصریح کرد: حتی برخی از خانم‌ها در مشهد قصد دارند با فروش جواهرات خود به حمایت از «نبرد خلیج‌فارس 2» بپردازند. این کارها یاد خاطرات دفاع مقدس و فضای اتحاد مردمی برای کمک به جبهه را به یاد می‌آورد.

یکی از بزرگ‌ترین توفیقات ما این بود که انیمیشن ما در ایام فاطمیه اکران شد. همه این اتفاقات خوب به خاطر منتسب بودن نام گروه ما به حضرت صدیقه طاهره (س) است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت مردمی از انیمیشن «نبرد خلیج‌فارس 2»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..