تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی تیلرسون برای سفر به ژاپن، چین و کره‌جنوبی

یک روزنامه ژاپنی از سفر وزیر امور خارجه آمریکا به توکیو، پکن و سئول برای صحبت پیرامون کره شمالی و همچنین احتمال دیدار ترامپ با رهبران ژاپن و چین خبر داد.

 به گزارش مشرق، روزنامه «کیودو» ژاپن از سفر «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا در ماه جاری میلادی به کشورهای ژاپن، کره جنوبی و چین خبر داد که هدف اصلی آن بحث و تبادل نظر پیرامون اقدامات کره شمالی عنوان می شود.

این نخستین سفر رئیس دستگاه دیپلماسی دولت جدید واشنگتن به منطقه پاسیفیک از بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، محسوب می شود.

البته تاکنون سفر تیلرسون از سوی وزارت امور خارجه هیچ یک از ۴ کشور نام برده، به طور رسمی اعلام نشده است.

با این حال، کیودو به نقل از منابع دیپلماتیک، تاریخ سفر تیلرسون به ژاپن و دیدار وی با «فومیو کیشیدا» وزیر امور خارجه کشور میزبان را ۱۷ و ۱۸ مارس (۲۸ و ۲۹ اسفند) اعلام کرد.

حتی کیودو تا طرح این احتمال که برنامه ریزی برای سفر ترامپ به ژاپن موضوع دیدار طرفین خواهد بود پیش رفته است.

در چین نیز، تیلرسون علاوه بر دیدار با «وانگ ئی» همتای چینی احتمالا با «شی جین پینگ» رئیس جمهوری این کشور دیدار خواهد کرد. مقدمه چینی برای دیدار ترامپ و شی در ماه میلادی آوریل از جمله اهداف سفر وی به پکن عنوان می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی تیلرسون برای سفر به ژاپن، چین و کره‌جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..