تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارخانه ای که از مرز ورشکستگی به عرصه بالندگی رسید

کارگران کارخانه قدیمی تولید تایر در جنوب غرب استان تهران، با تلاش و نوآوری، این کارخانه در آستانه ورشکستگی را دوباره به عرصه تولید و فعالیت بازگرداندند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، این کارخانه که قدمت پنجاه و پنج ساله دارد اواخر دهه هشتاد، با رکود و زیاندهی روبرو شد طوریکه حتی توان پرداخت حقوق کارکنان خود را نداشت.

جمال میرزایی سرپرست این کارخانه گفت: در شرایطی که دیگر امیدی به ادامه فعالیت این کارخانه نبود کارگران و مدیران باسابقه برای اداره کارخانه و ادامه تولید، اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: پس از موافقت مسئولان و سهامداران این کارخانه، کارکنان این واحد تولیدی، مسئولیت اداره آن را برعهده گرفتند.

سرپرست کارخانه تایر سازی گفت: در نخستین گام ، به دنبال نوآوری و تولید محصولات جدید رفتیم و به این نتیجه رسیدیم که در حوزه تولید تایرهای خودروهای سنگین از جمله خودروهای راه سازی و کشاورزی با وجود نیاز بازار داخلی، خلا تولید این محصولات در کشور وجود دارد.

میرزایی اضافه کرد: کارشناسان و کارکنان کارخانه، با تغییر تعدادی از قالبهای قدیمی و طراحی قالبهای جدید، موفق شدند 32 محصول جدید و منحصر به فرد در حوزه تایرهای کشاورزی و راه سازی، در داخل کارخانه تولید کنند.

وی گفت: با تولید و معرفی محصولات جدید که هم از نظر قیمت و هم از نظر کارایی، نسبت به محصولات مشابه خارجی بهتر بود، فروش تولیدات کارخانه رونق گرفت.

سرپرست این کارخانه افزود: با عرضه محصولات جدید به بازار، موفق شدیم علاوه بر رفع مشکلات مالی کارخانه و پرداخت حقوق معوق کارگران، در عرصه صادرات نیز وارد شویم.

میرزایی اضافه کرد: امسال بیش از یازده هزار تن انواع تایر تولید کرده ایم که از این میزان بیش از پانصد تن به ارزش دو میلیون دلار به کشورهای منطقه از جمله پاکستان، عراق و افغانستان صادر کرده ایم. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارخانه ای که از مرز ورشکستگی به عرصه بالندگی رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..