تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسی قدر ولی را نداند طعمه درنده‌ها می‌شود/اگر غیرت حمزوی در جامعه باشد ولایت این‌گونه تنها نمی‌ماند

ساعت: 08:57 منتشر شده در مورخ: 1395/12/14 شناسه خبر: 1053853

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در آستانه‌اشرفیه:

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه اگر غیرت حمزوی در جامعه باشد ولایت این‌گونه تنها نمی‌ماند گفت: کسی قدر ولی را نداند طعمه درنده‌ها می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آستان‌خبر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل سعادت‌نژاد  در مراسم یادواره گرامیداشت فرماندهان و شهدای والامقام منطقه جسیدان و ۱۶۸ شهید شهر آستانه‌اشرفیه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) تا زمانی که در قید حیات بودند حداقل هفته‌ای دو بار به دیدار شهدا می‌رفت.

وی با اشاره به اینکه اگر غیرت حمزوی در جامعه باشد ولایت این‌گونه تنها نمی‌ماند بیان کرد: تا زمانی که مدافع ولایت در کنار ولی باشد ولی مظلوم نمی‌شود و مظلومیت ولی زمانی اتفاق می‌افتد که باغیرت‌ها در کنار ولی نباشند و صحنه را خالی کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام از نام سردار سلیمانی می‌ترسند گفت: سردار سلیمانی یک بچه عشایری بود که با عشق به ولایت شیر خورد و بزرگ شد و امروز نیز سینه‌چاک رهبری است و هرجایی که ندای مظلوم را بشنود با اذن رهبر حضور پیداکرده و با کفر مبارزه می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه نباید با معاویه صفت‌ها سازش کرد افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که معاویه شیطان زمانه خود بود و امروز امریکا نقش معاویه را ایفا می‌کند و اعتماد به شیطان عواقب خوبی در پی ندارد.

سعادت‌نژاد بابیان اینکه کسی قدر ولی را نداند طعمه درنده‌ها می‌شود گفت: باید روح انقلابی در برابر دشمن داشت تا عزت پیدا کرد و امروز دنیا از انقلاب اسلامی ایران درس عزت می‌گیرد و بسیاری از مسئولان کشورهای مختلف از تشرهای رهبر انقلاب به آمریکا دلگرم شده و عزتمندانه در مقابل آمریکا می‌ایستند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه متأسفانه در درون نظام افرادی هستند که نقطه مقابل فرمایشات رهبری را مطرح می‌کنند بیان کرد: در جمهوری اسلامی باید تمام مسئولان کلامشان و مواضعشان با رهبر انقلاب هماهنگ و بر اساس رهنمون‌های ایشان باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسی قدر ولی را نداند طعمه درنده‌ها می‌شود/اگر غیرت حمزوی در جامعه باشد ولایت این‌گونه تنها نمی‌ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..