تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست تخصصی کارآفرینی، توسعه و اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود

از سوی دفتر مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز؛

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، احمدرضا فیروزی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: دومین نشست از سلسله نشست‌های بررسی انگاره‌های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی با محوریت «کارآفرینی، توسعه و اقتصاد مقاومتی» از سوی دفتر مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اهمیت کارآفرینی در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی افزود: جامعه‌ای که در راستای کارآفرینی حرکت کند به سادگی می‌تواند تحریم‌ها و موانع را تحمل کند، برنامه‌ریزی برای گسترش کارآفرینی زمینه توسعه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند که در این نشست ضرورتها و اهمیت کارآفرینی، موانع و تنگناها بررسی و تبیین می شود. 

فیروزی اظهار کرد: نشست تخصصی کارآفرینی، توسعه و اقتصاد مقاومتی، روز دوشنبه 16 اسفند‌ماه، از ساعت 13:30 تا 15:30 در سالن آمفی تئاتر مرکز رجایی‌شهر جهاد دانشگاهی البرز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز افزود: علاقه‌مندان برای حضور در نشست‌های انگاره‌های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی می‌توانند برای نام‌نویسی به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز واقع در دانشگاه خوارزمی، طبقه همکف ساختمان اداری مراجعه و برای کسب آگاهی بیشتر با شماره 34505151 - 026 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست تخصصی کارآفرینی، توسعه و اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..