تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند

کد خبر: ۴۹۰۸۶۹

۸۱  بازدید

معماری هلندی به سبک داخلی در درجه اول همان پشت بامهای دارای سراشیبی و لبه های برآمده منحنی شکل هستند و در اوایل قرن بیستم نسخه مدرن معماری هلندی اجرایی شد.

وبسایت توریسم آنلاین: معماری هلندی به سبک داخلی در درجه اول همان پشت بامهای دارای سراشیبی و لبه های برآمده منحنی شکل هستند و در اوایل قرن بیستم نسخه مدرن معماری هلندی اجرایی شد.

"توبیاس گاوریچ" عکاس آلمانی است که که خود را عکاس و معمار با هم معرفی می کند و قبلا مجموعه عکسهای او را در سرتاسر دنیا  اینجا مشاهده کرده اید.

او خودش را خوش شانس می داند زیرا در 60 کیلومتری مرز هلند زندگی می کند بنابراین بارها موفق به دیدن این کشور شده است.

توبیاس معماری هلندی راشگفت انگیزمی داند و این که هر شهر طراحی خاص خودش را دارد و هر گوشه ای شاهکاری به صورت یک پل ،آسمانخراش ،هتل و ... خودنمایی می کند.

شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند  شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند  شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند  شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند  شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند  شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند  شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند  شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند  شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند  شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند  شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند  شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهکارهای معماری هلند که توریست جذب می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..