تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش لاریجانی به جنجال قانونی شدن حقوق های نجومی

به گزارش افکارنیوز،

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور امروز (شنبه، 14 اسفند ماه) در رابطه با تصویب لایحه افزایش 60 درصدی حقوق مدیران، مسئولین و شاغلین مناطق محروم گفت: بعضی از افراد در جامعه مسائلی را درباره مصوبه مجلس در اصلاح قانون برنامه مطرح کرده‌اند، البته موارد نادرست، ناصحیح و با ادبیات ناصحیح‌تر بیان شد.

وی افزود: ماده 38 که مجلس تصویب کرد در قانون برنامه این است که مجموع پرداختی‌های ماهانه مقامات و مدیران و کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 8 مهرماه 1386 و ماده 35 همین قانون حداکثر تا دو برابر حداکثر حقوق و مزایای مستمر قابل پرداخت به کارکنان موضوع تبصره ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری است.

لاریجانی خاطر نشان کرد: به دلیل بحثی که درباره حقوق و مزایای کارکنان به عنوان حقوق نجومی در کشور رخ داده کسانی که در کمیسیون برنامه و بودجه بودند یک سقفی برای دریافتی‌ها تعیین کردند نه به این معنا که مقامات این حقوق را دریافت کنند بلکه یک سقفی گذاشتند و سقف آن حداکثر 14 میلیون است.

وی تصریح کرد: البته این مقدار به حداقل دریافتی آنها نیز بستگی دارد و ممکن است بین 10 تا 14 میلیون تغییر کند، بنابراین این مبنا برای کنترل دریافتی‌ها بود تا جلوی حقوق‌های نجومی گرفته شود منتهی یک تبصره‌ای داشت مبنی بر اینکه ممکن است بعضی از کارکنان تخصصی و افرادی که در مناطق محروم کار می‌کنند اعم از پزشک و جراح دریافتی‌شان تا 60 درصد افزایش یابد، یعنی اگر یک پزشک در خاش جراحی کرد علاوه بر دریافتی خود 60 درصد اضافه می‌گیرد لذا این به معنای افزایش حقوق مقامات نیست، اشتباهی که رخ داده همین است.

این خبر در حال تکمیل است....




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش لاریجانی به جنجال قانونی شدن حقوق های نجومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..