تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقيف پژو پارس با 49 ميليون ريال خلافي در زنجان

يك دستگاه سواري پژو پارس با 49 ميليون و 550 هزار ريال جريمه پرداخت نشده، توقيف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان زنجان از توقيف يك دستگاه سواري پژو پارس با 49 ميليون و 550 هزار ريال جريمه پرداخت نشده ، خبر داد و گفت: ماموران پليس راه اتوبان زنجان – تبريز حين کنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه خودروي سواري پژو پارس را به علت تخطي از سرعت مجاز متوقف کردند.

سرهنگ علي اصغر شيرمحمدي افزود: در استعلام به عمل آمده مشخص شد اين خودرو داراي 49 ميليون و 550 ميليون ريال جريمه پرداخت نشده است كه بلافاصله به پاركينگ منتقل شد.

سرهنگ شيرمحمدي تاكيد كرد: پليس با متخلفان به خصوص افرادي كه با تخطي از قانون جان خود و شهروندان را به خطر مي اندازند، برخورد قاطع مي کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقيف پژو پارس با 49 ميليون ريال خلافي در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..