تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفان سوری: مذاکرات ژنو 4 مثبت‌تر از همیشه بود

به گزارش سرویس بین الملل جام نیـوز به نقل از العالم، رئیس هیأت مذاکره کننده معارضان در مذاکرات ژنو با بیان اینکه مذاکرات ژنو 4 مثبت بود، اعلام کرد که با فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در خصوص موعد آتی مذاکرات به توافق رسیده است.

نصر الحریری، رئیس هیأت مذاکره کننده معارضان در مذاکرات ژنو گفت که با فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در خصوص موعد آتی مذاکرات به توافق رسیده است.

الحریری که در کنفرانس خبری سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت که به رغم اینکه چیز ملموسی در این مذاکرات محقق نشد، ولی نسبت به مذاکرات قبل مثبت بود.

وی همچنین گفت که عمیقا در رابطه با موضوع انتقال سیاسی گفت‌وگو کردیم و محور اصلی دور بعدی مذاکرات بررسی انتقال سیاسی خواهد بود.

نصر الحریری به سند 12 بندی ارائه شده از سوی دی‌میستورا نیز اشاره کرد و گفت که این سند قابل قبول بوده و به زودی تنها برخی نظرات خود را ارائه خواهند کرد.

512




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفان سوری: مذاکرات ژنو 4 مثبت‌تر از همیشه بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..