تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




100 نیروی هلال‌احمر سمنان به مسافران نوروزی خدمت می‌کنند/نجات کوهنوردان مفقود در ارتفاعات مهدی‌شهر

علی آقا یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: با تلاش امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان سمنان و شهرستان مهدی‌شهر، 2 کوهنورد مفقودشده در ارتفاعات این شهرستان پیداشده و نجات یافتند.

وی افزود: این کوهنوردان پس از گم‌شدن در ارتفاعات «کافر قلعه» بخش شهمیرزاد در شهرستان مهدی‌شهر با مرکز امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان تماس گرفته و مفقودی خود را اعلام کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به اعزام فوری تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به محدوده اعلام‌شده از سوی کوهنوردان مفقود بیان کرد: پس از حدود 3 ساعت و 30 دقیقه از زمان اعلام کوهنوردان، نیروهای امدادگر جمعیت هلال‌احمر موفق می‌شوند آنان را نجات داده و عملیات امدادی نیز به پایان رسید.

یحیایی با اشاره به نجات پنج نفر از گردشگران از میان گل‌ولای در جنگل ابر شاهرود اضافه کرد: این عملیات نجات نیز یکی دیگر از اقدامات امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بوده است.

وی افزود: امدادگران پایگاه قلعه نو خرقان شاهرود در این عملیات موفق شدند پنج گردشگر گیر افتاده در گل‌ولای جنگل ابر در منطقه سلطان دره جنگل ابر شهرستان شاهرود را نجات دهند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به آمادگی این جمعیت برای ارائه خدمات امدادی و اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی در استان سمنان بیان کرد: بیش از یک‌صد نیروی داوطلب هلال‌احمر در استان سمنان به مسافران نوروزی خدمت می‌کنند

یحیایی با بیان اینکه این تعداد در قالب 20 تیم آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی‌اند عنوان کرد: این تیم‌ها شامل 19 تیم امداد و نجات زمینی و یک گروه امداد هوایی است که این تیم در پایگاه امداد هوایی شهرستان سرخه مستقرشده است.

وی با اشاره به عبور میلیون‌ها زائر حرم مطهر رضوی از مسیر جاده‌های استان سمنان در ایام نوروز گفت: جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بدون شک از همه توان خود برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران نوروزی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «100 نیروی هلال‌احمر سمنان به مسافران نوروزی خدمت می‌کنند/نجات کوهنوردان مفقود در ارتفاعات مهدی‌شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..