تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شكست سنگين شهردارى اراك در تالار آزادى/ برترى صدرنشينان جنوبى در خانه

شكست سنگين شهردارى اراك در تالار آزادى/برترى صدرنشينان جنوبى در خانهبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛هفته سوم از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال،عصر امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد و تیم های پتروشیمی بندرامام،نفت آبادان،نيروى زمينى و برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

پتروشیمی بندرامام-شهرداری گرگان

تیم صدرنشین جدول عصر امروز میزبان شهرداری گرگان بود و در نیمه نخست این دیدار موفق شد 46 بر 36 بر شاگردان ایزدپناه غلبه کند.در نيمه دوم اختلاف امتيازات بين دو تيم زياد شد و در نهايت شاگردان شاهين طبع با نتيجه ح98 بر68 به پيروزى دست يافتند.

نفت آبادان-هیت بسکتبال فارس

تيم نفت آبادان در خانه خود به مصاف قعرنشين جدول رفت و موفق شد با نتيجه 80 بر 60  برابر هيت بسكتبال فارس به برترى برسد.

شهرداری کاشان-دانشگاه آزاد

تيم شهردارى كاشان در خانه خود به مصاف دانشگاه آزاد رفت.رقابت بين  دو تيم پاياپاى انجام شد و در نهايت تيم دانشگاه آزاد در نيمه نخست موفق شد 34 بر 32  از سد ميزبان خود بگذرد.در نيمه دوم شهردارى كاشان موفق شد 66 بر 64 برابر مهمان خود به برترى برسد.

نیروی زمینی-شهرداری اراک

تيم شهردارى اراك در تالار آزادى به مصاف نيروى زمينى رفت و در نيمه نخست با اختلاف دو امتياز،25 بر 23 به برترى رسيد.در نيمه دوم رقابت بين دو تيم حساس و نزديك دنبال شد اما در نهايت تيم نيروى زمينى با پرتاب زيباى 3 امتيازى ارسلان كاظمى نتيجه 60 بر 57 را كسب كرد و پيروز ميدان شد.

لازم به ذکر است تیم های شیمیدر تهران و شهرداری تبریز امروز استراحت داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شكست سنگين شهردارى اراك در تالار آزادى/ برترى صدرنشينان جنوبى در خانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..