تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رستوران جغدی

ساعت24-در کشورهای مختلف برخی برای کسب درآمد بیشتر و برخی برای نزدیکی علاقمندان به حیوانات و طبیعت ابتکار هایی را عرضه می کنند که تاکنون خبرهای مختلفی در این باره منتشر شده است.

رستوران گربه رستوران خرگوش و ... اما رستوران جغدی نیز این روزها در ژاپن دیده شده و کار خودرا آغاز کرده است.این رستواران البته با اعتراض برخی حامیان حمایت از حیوانات مواجه شده و در اعتراض های خود خواهان جلوگیری از فعالیت این رستوران به دلیل نگهداری جغد ها در شرایط غیر طبیعی و زیان آور به حال جغد ها شده اند.یکی از کارکنان این رستوارن نیز به فعالان حمایت از حیوانات خبرداده که تاکنون یک جغد در این رستوران جان خودرا ازدست داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رستوران جغدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..