تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فناوری امنیتی کارآمد برای گوشی های موبایل

ساعت24- فناوری جدیدی برای امنیت گوشی های موبایل عرضه شده که با اسکن و تصویر برداری از عدسی و قرنیه چشم امنیت بسیار بالایی را برای دارندگان گوشی های تلفن همراه فراهم می کند.

به گزارش ساعت 24 این فناوری جدید تنها به شناسایی شکل قرنیه و عدسی چشم اکتفا نمی کند و تا حدود 240 مورد از موارد مهم و حیاتی برای تشخیص هویت دارنده گوشی را بررسی می کند. یکی مسئولان شرکت سازنده در نمایشگاه بین المللی موبایل بارسلونا می گوید این نرم افزار با بررسی عواملی فرد صاحب گوشی را با دقت بسیار بالا شناسایی می کند و حتی تصویر عدسی و عدصی و سر مصنوعی و یا مرده و زنده بودن شخص دارنده گوشی را تشخص می دهد و هیچ فرصتی برای افرادی که بخواهند به اطلاعات گوشی دست یابند فراهم نمی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فناوری امنیتی کارآمد برای گوشی های موبایل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..