تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاور جدید امنیت ملی ترامپ به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه توبیخ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، بازپرس کل ارتش آمریکا با انتشار گزارشی اعلام کرد که ژنرال «مک مستر» مشاور جدید امنیت ملی آمریکا در سال ۲۰۱۵ و در جریان رسیدگی به پرونده اتهامات آزار و ایذاء جنسی دو افسر ارتش آمریکا قوانین را نادیده گرفته است.

این گزارش ادعا می کند که ژنرال مک مستر در زمان خدمت خود به عنوان فرمانده کل در پایگاه نظامی «فورت بنینگ» ایالت جورجیا «به غلط» تصمیم گرفت که علیرغم ادامه یافتن روند تحقیقات در خصوص پرونده آزار و ایذاء جنسی دو تن از افسران ارتش آمریکا، آنها در «مدرسه تکاوران» شرکت کنند.

یک مقام بلندمرتبه وزارت دفاع آمریکا که خواست نامش فاش نشود، گفت که ژنرال مک مستر قصد نداشت قوانین را زیرپا گذارد.

با این حال تصمیم نهایی برعهده «کمیته خدمات مسلح مجلس سنا» است که قرار است سه شنبه آینده جهت بررسی انتصاب ژنرال مک مستر به سمت ریاست شورای امنیت ملی آمریکا یک نشست غیرعلنی برگزار نماید.

یک مقام کاخ سفید که خواست نامش فاش نشود، گفت که رئیس جمهور ترامپ از روند تحقیقات مطلع است و همچنان به ژنرال مک مستر اعتماد دارد.

شایان ذکر است که طبق قوانین ارتش آمریکا فرماندهان نباید نسبت به افسران نظامی که تحت بازجویی های مهم و حساس قرار دارند، اقداماتی «مطلوب و مناسب» جهت ارتقای شغلی آنان انجام دهند.

اما طبق گزارش منتشره، ژنرال مک مستر از ایجاد هرگونه اختلال در روند آموزش نیروهای نظامی تحت فرمان خود تا پیش از اثبات جرم، اجتناب می ورزید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاور جدید امنیت ملی ترامپ به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه توبیخ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..