تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهراب قاسم‌خانی و شقایق دهقان به «رالی ایرانی» پیوستند

مهراب قاسم‌خانی و شقایق دهقان : آرش معیریان کارگردان «رالی ایرانی» از حضور شقایق دهقان و مهراب قاسم‌خانی به‌عنوان زوج هنری در این مسابقه خبر داد.

مهراب قاسم‌خانی و شقایق دهقان

آرش معیریان  درباره تولید سری دوم این مسابقه، توضیح داد: قسمت اول «رالی ایرانی» در سال ۱۳۹۲ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و حالا پس از گذشت چهار سال، قرار است سری دوم آن از ۲۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۶ کلید بخورد.

این کارگردان با بیان این‌که عرضه این مسابقه در تابستان ۹۶ در قالب هفت دی‌ودی‌دی خواهد بود، درباره شرکت‌کنندگان در این مسابقه توضیح داد: شرکت‌کنندگان این سری نیز از میان چهره‌های سینمایی خواهند بود. مراحل طاقت‌فرسایی برای این مسابقه طراحی شده است که با آنچه در قسمت اول آن دیده شده، متفاوت خواهد بود و در حال حاضر نیز حضور شقایق دهقان و مهراب قاسم خوانی در این مجموعه قطعی شده است.

او درباره شرایط مسابقه نیز گفت: شرایط سخت مسابقه، بازیگران را مردد می‌کند، چون بازیگران باید استفاده از بعضی از ابزار فنی لازم در فیلم را از جمله تجربه کمپینگ، کوهنوردی، رانندگی در شرایط سخت، اسب‌سواری، آمادگی برای پرواز با هلی‌کوپتر و پاراگلایدر و البته شنا و غواصی را بیاموزند. به همین جهت شرایط حضور در این فیلم برای هر فردی می‌تواند هیجان‌انگیز باشد .البته بازیگران زیادی علاقه‌مند به حضور در این رقابت هستند، اما عده‌ای تصور می‌کنند هرگز به خط پایان نمی‌رسند. هر بازیگر باید هم‌گروهی خود را از میان بازیگران و هنرمندان خودش انتخاب کند.

او سپس درباره مدت زمان برگزاری مسابقه یادآوری کرد: این مسابقه در ۷۷ ساعت در سه مرحله ۳۰ ساعت، ۲۵ ساعت و ۲۲ ساعته برگزار می‌شود و از میان گروه‌های بازیگران، فقط دو تا سه گروه به مرحله پایانی رقابت خواهند رسید و فقط گروه‌هایی به جایزه بزرگ نقدی مسابقه می‌رسند که در ۷۷ ساعت به نقطه پایانی برسند.

 چهره ها در شبکه های اجتماعی

معیریان درباره جوایز برگزیدگان در «رالی ایرانی» نیز گفت: در «رالی ایرانی ۱» جایزه نقدی ۲۰ میلیون تومان بود.

به گزارش ایسنا، ابتدا قرار بود این مسابقه زمستان در قشم برگزار شود، اما هماهنگی‌ها صورت نگرفت و آغاز فیلم‌برداری به فصل بهار موکول شد و شمال کشور لوکیشن این مسابقه خواهد بود.

«رالی ایرانی» مسابقه‌ای با حضور چهره‌های سینمایی است که اولین قسمت آن در سال ۱۳۹۲ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. سری اول این مجموعه در شش قسمت ساخته و روی سه دی‌وی‌دی ارائه شد که در آن، سه گروه دو نفره با حضور محمدرضا فروتن و سیروان خسروی، الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری و سحر ولدبیگی و نیما فلاح همراه با اجرای فرزاد حسنی رقابت کردند و در نهایت سحر ولدبیگی و نیما فلاح برنده شدند.

سینما سینما

اخبار مرتبط:

تبریک جاب تولد سیروان خسروی توسط مهراب قاسمخانی +عکس

نوشته جدید مهراب قاسمخانی در مورد مسائل روز ، از ترامپ تا استاد شجريان +عکس

نامه مهراب قاسم‌خانی به رئیس جدید صداوسیما + عکس

علت جدایی مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان ازبرنامه مهران مدیری +عکس

عکسی جالب از مراسم عقدکنان مهراب قاسمخانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهراب قاسم‌خانی و شقایق دهقان به «رالی ایرانی» پیوستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..