تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهروز افخمی هم اسکار اصغر فرهادی را تبریک گفت

بهروز افخمی هم اسکار اصغر فرهادی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهروز افخمی در ابتدای برنامه «هفت» که جمعه 13 اسفند روی آنتن رفت، جایزه اسکار فیلم «فروشنده» را تبریک گفت.

مجری برنامه «هفت»، جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان «فروشنده» را هم برای سینمای ایران، هم برای اصغر فرهادی و هم برای سیاست خارجی ایران، موفقیتی بزرگ دانست.

او ادامه داد: «هفته گذشته فیلم سینمایی «فروشنده» دومین اسکار را برای سینمای ایران و اصغر فرهادی به‌دست آورد. این موفقیت بزرگ را تبریک عرض می‌کنیم.»

افخمی توضیح داد: «فارغ از آن‌که نظر شخص بنده در خصوص این فیلم چیست، این موفقیت می‌تواند تا چندین سال سینمای ایران را در میان کشورهای جهان به‌خصوص در آمریکا مورد توجه قرار دهد و زمینه موفقیت فیلم‌های ایرانی را فراهم کند.»

این کارگردان تاکید کرد: «سیاسی بودن یا نبودن این جایزه، اهمیت اول را در این موضوع ندارد. مسئله اول و مهمتر، کسب دومین جایزه اسکار برای سینمای ایران است.»

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهروز افخمی هم اسکار اصغر فرهادی را تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..