تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل پرخوری مشخص شد

بر همین اساس متوجه شده‌‌اند که اختلال در سیستم عملکرد سروتونین و یا سیستم عصب‌های دوپامین در مغز ممکن است با پرخوری در افراد در ارتباط باشد. با این وصف هنوز شواهد مستندی در دست نیست که چگونه این سیستم‌های عصبی می‌توانند رفتارهای تغذیه‌ای فرد را تحت تأثیر قرار دهند.

اما با آزمایشات متعدد بر روی موش‌ها، متوجه شده‌اند که فعال شدن این مدار عصبی یعنی دوپامین می‌تواند رفتار غذاخوردن و پرخوری را در موش‌ها کنترل کند.

در حال حاضر یک داروی موثر در پرخوری که می‌تواند اعصاب دوپامین را تحت تاثیر قرار دهد در بازار موجود می‌باشد که می‌تواند پرخوری را در بزرگسالان کنترل نماید. لازم به ذکر است که این دارو مورد تایید FDA می‌باشد و می‌تواند درمانی برای اضافه وزن و چاقی در بزرگسالان باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل پرخوری مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..