تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع کالاهای اساسی شب عید در یزد + قیمت

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان یزد از توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار شب عید در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان یزد از توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار شب عید در استان خبر داد.

سید حسین بخشایش اظهار کرد: در مرحله اول میوه تامسون با قیمت 2 هزار و 800 تومان در حال توزیع است و مردم می‌توانند به مراکز توزیع مراجعه و میوه شب عید خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: دو مدل برنج نیز در بازار عرضه می‌شود که برنج هندی به قیمت 3 هزار و 800 تومان و برنج سفید به قیمت 2 هزار و 700 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد و هیچ محدودیتی نیز در عرضه آن وجود ندارد.

بخشایش در زمینه وضعیت توزیع مرغ منجمد و گوشت منجمد نیز گفت: با توجه به افزایش مصرف گوشت در ایام نوروز، مردم به میزان مورد نیاز خود می‌توانند گوشت منجمد را به قیمت 22 هزار و 500 و مرغ منجمد را به قیمت 5 هزار و 800 تومان خریداری کنند.

وی افزود: توزیع شکر نیز که یکی از اقلام ضروری خانوارها است بدون محدودیت ادامه دارد و خانوارها می‌توانند شکر مورد نیاز خود را با قیمت 2 هزار و 700 تومان تهیه کنند.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: اقلام اساسی در تعاونی‌های سطح شهر، اتحادیه‌های کارگری و کارمندی، فروشگاه‌های رنجیره‌ی رفاه و نمایشگاه بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های استان عرضه می‌شود.

بخشایش با اشاره به اقدامات دستگاه‌های نظارتی در استان گفت: سازمان صنعت،معدن وتجارت یزد و اتاق اصناف یزد بر مراکز توزیع نظارت دارند و مردم نیز می‌توانند تخلفات را از طریق سامانه 124 گزارش کنند و اطلاعات مورد نیاز در مورد مراکز توزیع اقلام را نیز از طریق شماره‌های 3163457 و 3163328 کسب کنند.

یزدآوا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع کالاهای اساسی شب عید در یزد + قیمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..