تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




­سفر هیئتی از کنگره آمریکا به فلسطین اشغالی برای بررسی امکان انتقال سفارتخانه آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ هیئتی رسمی از کنگره آمریکا برای بررسی امکان انتقال سفارتخانه آمریکا از تل آویو به قدس روز جمعه وارد فلسطین اشغالی شد.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، یهودا گلیک عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) گفت:‌ « هیئتی رسمی از کنگره آمریکا برای بررسی موضوع انتقال سفارت این کشور از شهر تل آویو به بیت المقدس رو جمعه وارد اسرائیل شد.»
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از گلیک اعلام کرد اعضای این هیئت آمریکایی در این سفر 24 ساعته با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و تعدادی دیگر از مقامات این رژیم دیدار خواهند کرد.
سفارت آمریکا در تل آویو خبر ورود این هیئت رسمی به فلسطین اشغالی را تایید کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «­سفر هیئتی از کنگره آمریکا به فلسطین اشغالی برای بررسی امکان انتقال سفارتخانه آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..