تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاهان – ذوب آهن/ دربی بحران زده ها به امید زنده شدن

دربی اصفهان روز یکشنبه در نقش جهان به انجام می رسد.

به گزارش کاپ، تیمهای سپاهان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 16 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی هم قرار می گیرند.

*سپاهان در حال حاضر با 28 امتیاز در رده دهم جای دارد. آنها با شکست هم شهری خود می توانند در بهترین شرایط تا رده هشتم بالا بیایند اما اگر نتیجه ای غیر از این رقم بخورد طلایی پوشان در همین رده باقی می مانند.

*ذوب آهن اصفهان هم اکنون با 33 امتیاز در رده چهارم قرر دارد. این تیم با بردن سپاهان به بالا سری های خود نزدیک تر می شود و جایگاهش را تثبیت می کند اما نتیجه ای غیر از این رده چهارم مردان مجتبی حسینی را در خطر قرار می دهد.

*دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 2-0 به سود ذوب آهن تمام شد. هر دو گل آن دیدار توسط مرتضی تبریزی زده شد.

*پس از سالیان سال دربی اصفهان در ورزشگاه نقش جهان به انجام می رسد.

*هر دو تیم اصفهانی در بحران به سر می برند. سپاهان سه بازی آخر خود را باخته و در 5 بای انتهایی اش به پیروزی نرسیده است. ذوب آهن هم با در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر باخته و با احتساب لیگ قهرمانان آسیا، در 6 یددار اخیر خود نبرده است.

*مجتبی حسینی و عبدالله ویسی برای دومین بار در دربی اصفهان مقابل هم قرار می گیرند.

*لی اولیویرا، احسان حاج صفی و مهرداد محمدی سه غایب تاثیر گذار سپاهان در این مسابقه هستند. این سه نفر به دلیل محرومیت نمی توانند به میدان بروند.

*این دو تیم 27 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته اند که حاصل آن 10 برد برای سپاهان، 9 برد برای ذوب و 8 تساوی بوده است.

*مسعود حسن زاده مهاجم تیم سپاهان سابقه حضور در ذوب آهن را در کارنامه خود دارد و حالا باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاهان – ذوب آهن/ دربی بحران زده ها به امید زنده شدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..