تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 10 هزار مبلغ به امامزادگان شاخص و مساجد کشور اعزام شدند

حجت الاسلام احمد شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های سازمان اداره اوقاف اعزام مبلغان به امامزادگان شاخص و مساجدی که مبلغ درخواست می‌شود، است.

وی افزود: در طول سال 6 مناسبت شامل محرم و صفر با نام بصیرت عاشورایی، ایام فاطمیه با نام سوگواره یاس نبوی، در تابستان با نام نشاط معنوی، در ماه رمضان با نام ضیافت الهی و در سال جدید با نام آرامش بهاری به امامزادگان شاخص، مبلغ اعزام می‌شود.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: این مبلغان موظفند در راه ترویج و تبلیغ دینی برنامه‌هایی را در خیمه‌های معرفت اجرا کنند. در سال 95 بیش از 10 هزار نفر مبلغ به امامزادگان شاخص و مساجد کشور اعزام شدند که بخشی از آنان مبلغان بومی بودند.

شعبانی ادامه داد: در سه فصل اعزام در ایام مخرم, صفر و ایام فاطمیه در استان گلستان شاهد افزایش 200 درصدی مبلغین بودیم. در این سه فصل به اندازه 3 سال گذشته در استان گلستان اعزام مبلغ داشتیم که به علت تلاش و کوشش‌های مدیران این استان و مردم ولایت‌مدار و دوستدار اهل بیت(ع) این استان است.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه درباره آموزش مبلغین گفت: درصددیم دوره‌های آموزشی معارف نماز، معارف علوم و احادیث و استفاده صحیح از روایات و احادیث را برای مبلغین داشته و این آموزش‌ها مستمر بوده و در دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه امام خمینی(ره) دوره‌ها برگزار شود تا پس از گذراندن دوره، گواهینامه اعطا شود.

شعبانی اظهار کرد: تنها اعزام مبلغ توسط سازمان اوقاف کشور، اعزام در سال جدید و با نام آرامش بهاری است که هیچ سازمان دیگری این اعزام را ندارد و مبلغین تا 22 اسفند فرصت دارند برای این ایام خود را به سازمان اوقاف سراسر کشور معرفی کنند تا در خیمه‌های معرفت از ظرفیت آنان استفاده شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 10 هزار مبلغ به امامزادگان شاخص و مساجد کشور اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..