تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هکرها چگونه به ایمیل مایک پنس معاون ترامپ دستبرد زدند؟

هکرها چگونه به ایمیل مایک پنس معاون ترامپ دستبرد زدند؟

به گزارش خبرآنلاین، وی که در آن زمان فرماندار ایندیانا بود از باکس شخصی ایمیل‌های دولتی به دیگران زده که این امر موجب رسوایی جدید برای مدیریت جدید کاخ سفید به رهبری ترامپ شده است.

هکرها با استفاده از تکنیک فیشینگ و ارسال ایمیل به دفترچه ایمیل پنس در سرور AOL و انتشار خبر کمک مالی وی و همسرش در سفر به فیلیپین، باعث شدند تا آنها روی ایمیل حساس شده و بعد از کلیک روی این ایمیل، هک شوند.

پنس اکانت مذکور را از دهه 1990 روی سرور AOL داشت که پس از هک شدن اکانت دیگری را برای خود روی AOL ساخت.

طبق قانون ایندیانا استفاده از ایمیل شخصی برای مقامات غیرقانونی است و از سوی دیگر این‌گونه مقامات حق ندارند از اکانت دولتی برای مقاصد سیاسی استفاده کنند.

«ایندی استار» که بخشی از این ایمیل‌ها را برای اولین بار منتشر کرده نوشته است اطلاعات حساس حکومتی توسط مایک پنس از طریق ایمیل‌های کامپرومایز شده جابجا شده است.

در این ایمیل‌ها تماس پنس با رئیس دفتر خود و نیز مشاور امنیت داخلی خود به‌وضوح قابل‌مشاهده است.

مارک لوتر مسوول رسانه‌ای معاون ترامپ دراین‌باره گفت استفاده از باکس شخصی برای ارسال داده‌های دولتی توسط فرمانداران قبلی نیز مسبوق به سابقه است که بر اساس قانون موسوم به Indiana's Access to Public Records Act ضبط و بایگانی‌شده است.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هکرها چگونه به ایمیل مایک پنس معاون ترامپ دستبرد زدند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..