تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راننده کرمانشاهی قهرمان سال 95 پیکارهای اتومبیلرانی آفرود ایران شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحله ششم و پایانی مسابقات دو دیفرانسیل آفرود قهرمانی کشور درسال 1395 روز جمعه به میزبانی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران در شهرستان ساحلی بابلسر برگزار شد.
115 راننده زن و مرد از 17 استان کشور در مسافت 2100 متری و ناهموار و ماسه ای پارکینگ نهم بلوار ساحلی بابلسر با هم رقابت کردند.
خسروی در حالی عنوان مرد سال آفرود ایران را از آن خود کرد که در مرحله ششم ناکام بزرگ لقب گرفت و با احتساب مقام قهرمانی در پنج مرحله گذشته و مجموع 6 مرحله، قهرمانی این مسابقات را درسال جاری از آن خود کرد.
همچنین در کلاس بانوان این مسابقات که هفت شرکت کننده داشت،' بهناز السادات موسوی' از کرمان با ثبت بهترین زمان به مقام نخست دست یافت و ' فاطمه چیت ساز ' و ' زاهده اسکندرلو ' هر دو از البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در کلاس یک مردان، 'حسین بیات' از زنجان قهرمان شد و ' علی عاکف' از خراسان و ' تقی علی بخشی ' از قزوین در رده های دوم و سوم ایستادند.
در کلاس دوم ، مقام قهرمانی به ' محمد نصیربخش ' راننده زاهدانی رسید و ' مسعود نصیری ' از مازندران و
' قاسم وکیلی ' از قزوین در رده های بعدی قرار گرفتند.
همچنین در کلاس سوم، ' حسین بلوچیان' از تهران بهترین زمان این بخش را به خود اختصاص داد وقهرمان شد و' علیرضا رهبر' از تهران و ' مهران سلطانی ' از قم دوم وسوم شدند.
در کلاس چهارم، ' بابک فقیه نصیر' راننده تهرانی با ثبت بهتر نسبت به دیگر راننده ها به مقام نخست دست یاقت و ' زکریا بهرام میرزایی' ازکرمانشاه و ' رسول کیانی' از اصفهان عنوان های دوم وسوم را از آن خود کردند.
به نفرات برتر هر بخش زنان و مردان حکم و جام قهرمانی و به نفر نخست مجموع 6 مرحله مسابقه های امسال دو دیفرانسیل آفرود قهرمانی آفرود کشور، 100میلیون ریال از سوی فدراسیون اتومبیلرانی و موتوسواری اهداء شد.
شبد*7327/1654*9122*خبرنگار: مهدی غلامی*انتشار دهنده : مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راننده کرمانشاهی قهرمان سال 95 پیکارهای اتومبیلرانی آفرود ایران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..